[LUGOS-ORG] Himera

Gasper Zejn zejn at kiberpipa.org
Tue Aug 29 18:00:18 CEST 2006

Dne ponedeljek 28 avgust 2006 21:35 je Jaka Kranjc napisal(a):
> No, a bo kaj odziva? Še kar ga je, ga ni v direktnem
> odgovoru. Ta himera je pošast samo po imenu. ;)
>
> Do 6.9. (letos), ko grem na potovanje bi se dalo že vse
> urediti, to je za en popoldan dela. Samo, če ni interesa,
> nima smisla ...

Če bi jaz odločal o tem, bi se odločil za sodelovanje z LPN,
ampak sumim, da ne odločam jaz. Kolikor vem, je bilo na
zadnjem sestanku odločeno, da se posodobi Plone, malo kasneje
pa je Boštjan Janežič poprosil Andraža in Jureta, da
namestita marjetico.

Kaj pa sedaj velja pa ne bi vedel.

Očitno kaže, da bo lugosu ušla lepa možnost, da se pobere iz
mrtve točke.

lp,
g.