[LUGOS-ORG] Sestanek za posodobitev spletne strani

Jaka Kranjc lynx at mages.ath.cx
Mon Aug 21 21:40:13 CEST 2006

On Monday 21 August 2006 16:56, Andraz Sraka wrote:
> re

> Brez zamere, bi bilo fino, ce bi se kaksni povzetki teh forumskih debat
> posredovali tudi npr. na lugos-org oz. mogoce bi predvsem se raje videl
> vse te ljudi na nakem skupnem sestanku v zivo. Pa zadeva ni nujno, da je
> tako formalna - lahko je tudi ob pivu kje.
Ga mislim poslati, zdaj ko sem malo razmislil o stvareh, zaenkrat sem še
pustil tam da dobim več odziva in debate, ker jaz sem samo eden od večih
pastirjev na LPN in si je nočem kar lastiti.

> Jaz mislim, da bi Lugos znal prisluhniti in imel vseeno kaj za ponuditi
> v zameno.

> Imas kaj kontaktnih imen, na koga konkretno lahko povabimo zraven? Da ne
> bomo samo v site-ih govoril. Za temi site-i stojijo ljudje.
Za začetek bom predlagal nekaj bolj agresivnega, a precej preprostega.
Predogled je v tisti temi na forumu. ;)

--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon