[LUGOS-ORG] Re: Sestanek za posodobitev spletne strani

Gasper Zejn zejn at kiberpipa.org
Mon Aug 21 20:27:40 CEST 2006

Dne ponedeljek 21 avgust 2006 16:43 je Andraz Sraka
napisal(a):
> re

> Hmm .. Gasper, kje si se pa dosedaj 'zakajal', da si prisel
> do tega zakljucka oz. da si sele zdaj opozoril na to?? Jaz
> sem krilil z rokami okoli te organizacije se za casa
> ex-ex-predsednika (predsednice) .. pa sem dobil bolj slabo
> podporo.

No, pa saj sem tudi jaz že tisti čas vprašal predsednico, če
bo kaka nova stran. Naslednji predsednik me je nekoliko
mobiliziral, takrat se je tudi postavil plone, in stvar je
zgledala skoraj kot da je stekla. Mimo je prišel Andraž T. in
rekel, da to ničesar ne spremeni in imel je prav.

> Mislim, da smo o tem govorili ze na dopisnem seznamu
> lugos-web, na sestankih okoli web-a, katerih se je
> udelezilo skoraj da nic ljudi, oz. vedno isti, ki so nas
> bolj moralno podpiral (vseeno jim zelo hvala!)

Žal v četrtek nisem mogel priti, ker mi je faks dihal za vrat.

> Na kratko (vec se lahko mogoce razvije na kaksen sestanku v
> zivo oz. v nadaljevaju):
>
> Kaj npr. jaz opazam, da je narobe z zdajsno stranjo ..
>
> [1] Cisto nepregledna je; v smislu, da predno kaj najdes se
> kar naklikas, nakar ugotovis

No, zato pa obstaja iskanje? Ko petkrat klikneš in vidiš, da
očitno ne najdeš brez pomoči iskalnika, se ga poslužiš. Če
imaš predlog za boljšo razporeditev (ali kdorkoli drug,
vabljeni kar vsi po vrsti), na dan z njim. Za konkretna
dejanja pač rabim konkretno pritožbo.

> [2] Podatki so stari oz. strani tako spisane, da ni nobeni
> stvari podobno (pustimo, da bi nekdo moral, oprostite
> izrazu, nadrkat Plone-ov CSS)

Za CSS razumem, ampak kaj natančno pa ni napisano tako, kot bi
moralo biti? To vsebinsko (torej da informacije niso točne)
ali tehnično gledano (ti ni všeč plone)?

> [3] za nek 'portal' oz. od drustva, ki se sklicuje, da ima
> predgled nad stanjem odprte kode v Sloveniji, bi se skoraj
> pricakovalo, da je natekocem kaj se dogaja z odprto kodo,
> projekti, razpisi, eventi

No, pa saj na tekočem je kar dobro, glede na to, da se na vsak
razpis prijavi. Na mnogih dogodkih tudi sodeluje, od
installfestov po Sloveniji, Kiblix v Mariboru in še kaj.
Edino tega dejstva, da je na tekočem, ne predstavi javnosti.

> [3a] za primer: izzid nove Pingo distribucije so objavili
> vsi ostali site-i, sam Lugos ne.

Točno. Zato ker ni piscev novic. Ker teh ne boš dobil, mora za
to poskrbeti projekt, glede na to, da deluje pod okriljem
Lugosa. To pa je najlaže, če projekt zagotovi RSS z novicami,
ki je potem vključen v Lugosovo glavno stran z novicami.
Zakaj bi podvajali delo, če to ni potrebno?

> [3b] bistveno vec uporabnih novic (predvsem o dogajanju v
> Sloveniji) lahko preberem na www.kiberpipa.org,
> info.ljudmila.org, www.slo-tech.com, www.unix.si, ..

Točno. Lugos ni stran z novicami, ampak stran Linux User
Group. Kar pomeni, da bo imela novice, ki se tičejo društva.
Kernel nas ne zanima, dokler se ne bo kateri izmed članov
pohvalil, da je bil njegov patch sprejet. PostgreSQL nas ne
zanima, dokler Primož Bratanič ne odkrije varnostne luknje in
Postfix nas ne zanima, dokler Jure Koren ne objavi članka v
Monitorju.

> [4] En kup materiala je ostalo na starem site-u, ki se ni
> preneslo..

Kaj konkretno bi moralo iti na novo stran? Je res tako
pomembno, da se društvo ubada z migracijo stare spletne
strani, namesto da jo pač pusti tako kot je lepo, statično in
zgodovinopisno in se raje posveti ostalim projektom, stran pa
se brez obremenjevanja kako se bo preneslo vso staro
neurejeno kaotično vsebino zgradi na novo. Prenese se samo
pomembne informacije: kdo je predsednik, kontaktne naslove in
to je to.

> [5] RSS ne dela!
> [6] Sitemap??!

Ja, ravno gledam in priznam, Plone je zahteven do
administratorja.

> [7] Zapisniki sestankov itd ..

Zapisniki se dajejo na stran, v kolikor priromajo do
lugos-web. Oz. vsaj do zdaj so se. Sem pa že večkrat jaz
spraševal odgovorne kako je z zapisnikom, potem pa mi je ušlo
iz misli in sem na to pozabil. Žal.

> [...]
> debatiralo. Ampak imam feeling, da bo potrebno pricakovanja
> premakniti na se bistveno skromnejsa pricakovanja...
>
> Torej v nekaj stavkih. Stran, ki se tako zgubljenemu
> cloveku na internetu dala dovolj informacij o tem kaj je
> Opensource, Linux .. in kaj se okoli tega odvija na
> Slovenskih tleh. Da ne govorim, da bi bilo fino na prvi
> strani imeti tudi na veliko in jasno napisano kaj vec o
> projektih ala 'Pingo, Slovenska
> Mozilla/Firefox/Thunderbird, Slovenski KDE, Slovenski
> OpenOffice', pa ce tudi to pomeni samo lepa velika ikona in
> napis zadnje stabilne verzije z vsemi linki..

To je sicer blazno lepa ideja, ampak kako predlagaš, da
eliminiramo človeški faktor, sicer bo stvar postala
zastarela. In tako bo še več dela s tem, kot ga je že.

> .. karkoli od tukaj dalje, je pa ze stvar ljudi, ki bi
> sodelovali, da bi Lugos (misljeno bolj kot nek 'uradni'
> predstavnik za odprto kodo/linux/yadayada) bil bolj
> prepoznaven, kot tudi z njim povezane aktivnosti.

Točno. To pa je tudi edino, kar manjka. Ni ljudi, ki bi
rekli "Jaz sem pa pri Lugosu", z izjemo primera, ko je
potrebno kriti račune. Sicer pa se enostavno ne spomnijo
takega fakta, ker se ne zavedajo, da so v Lugosu. Če
pripraviš ljudi, da bodo ob tem, ko v Monitor prispevajo
članek, pripisali, da sodelujejo z Lugosom, potem obstaja
možnost, da se Lugos morda morda nekoč premakne iz mrtve
točke.

> Tudi to ne skodi, pa ce tudi je to mogoce samo kot nek RSS
> agregator ob strani, tako kot je npr. na info.ljudmila.org.

Pravzaprav škodi. Če bi bil ob strani planet članov Lugosa, to
še razumem, ampak čemu pa Digg, Slashdot? Da malo bolj izučen
obiskovalec spletne strani vidi, da Lugos nima s čim
napolniti vsebin?

> S tem se cisto strinjam; o novem software-u se je zacelo
> zato pogajati, ker ostali, ki bi vsake toliko casa kaj
> dodali popravili, nimamo toliko casa da bi Plone
> nastudirali, ljudje, ki so se pa "javili" za te zadeve so
> pa pokazali neresen odnos.

Ali pa je Plone enostavno prezahteven za to, kar Lugos
potrebuje.

> Torej na koncu Lugos-ov site postane kot nek RSS planet
> agregator, ce te prav razumem?

Ja, Lugosova prva stran, na kateri so sedaj novice. Za potrebe
prevajanja in ostale koordinacije se uporablja še wiki (ta je
v sedanji obliki kar del Plone). Ostale strani pa so po
večini statične, spreminjajo se zgolj vsakih n let.

> Definitivno .. ampak o povezovanju je zadnje case bolj malo
> slisati. Se najvec nekega kontakta/stika je z Kiberpipo :(

To niso slabe novice. To je pač začetek povezovanja, ne moremo
začeti kar z 10 stranmi.

> Takrat smo se znebili staticne strani je bil predvsem
> namen, da se ustvari ekipa ljudi, ki bo sama od sebe vodila
> in urejala site. Jaz sem po slabem letu zgubil zivce, ker
> sem vec stvari moral sam narediti, kot sem planiral, ampak
> to sploh ni bistveno. Bistveno je, da se od lanskega
> septebra, ko je nekdo govoril, da bo to prevzel v svoje
> roke in uredil zadeve, ni kaj dosti spremenilo. Tu pa tam
> se kaj dopolni, bolj po tvoji zaslugi Gasper, to je pa tudi
> vse..

Ravno to je problem. Take ekipe ne bo, dokler bo Lugos deloval
tako kot deluje. Saj je fino imet npr. plačan adsl. Ampak
dokler bo Lugos za večino samo liste, kjer lahko dobiš
odgovor na marsikatero vprašanje o Linuxu, oz. za webmastre
nekaj, kamor je treba iz lastne iniciative novico napisat, se
to ne bo počelo. Tudi zato, ker ne vidim smisla čemu bi moral
nekaj prispevati na stran, če pa nihče nikoli ne pusti
komentarja.

lp,
g.