[LUGOS-ORG] Re: Sestanek za posodobitev spletne strani (povzetek prejšnjega maila)

Gasper Zejn zejn at kiberpipa.org
Mon Aug 21 20:27:46 CEST 2006

Torej, za tiste, ki se vam ne bo dalo brati celega maila.

Govoril sem o tem, da je brez smisla imeti Lugos kot
novičarsko stran. Da ima Lugos težave, ker vsaj nekateri na
Lugos ne gledajo kot na skupnost in to bi morala tudi stran
odsevati. Kaj drugega je namreč Linux User Group Of
Slovenija, če ne skupnost. In dokler ne bo skupnost, ljudje
ne bodo zraven člankov pripisali, da sodelujejo z Lugosom, in
ne bo ljudi, ki bi "urejali" stran. Pravil sem, da je
Slashdotov in Diggov RSS potrata energije in spletnega
prostora, da pa planet, ki bi obsegal člane Lugosa in/ali
Lugosovih projektov ni slaba ideja.

lp,
g.