[LUGOS-ORG] Re: Sestanek za posodobitev spletne strani

Gasper Zejn zejn at kiberpipa.org
Sun Aug 20 19:40:46 CEST 2006

Sam imam občutek, da se k stvari pristopa z napačnega konca.

Nikjer namreč nisem opazil, da bi kdo napisal pričakovanja od lugosove spletne
strani. Namreč: kaj je narobe s zdajšnjo?

Verjetno nočemo, da to postane še ena spletna stran z novicam iz sveta linuxa,
to so pač že Slashdot, Digg, Reddit in v Slovenščini še Slo-Tech. Takih je
dovolj in vsem je jasno, da bi bilo ustvarjanje še ene take strani brez
smisla. Tako kot se je tak poskus izjalovil strani linux.prinas.si, ki ima na
začetni strani kar RSS iz zgoraj omenjenih strani.

Če je to narobe, da ni tistih, ki bi prispevali novice, potem tega zagotovo ne
bomo rešili z novim softverom. To je nekako tako, kot če bi srečal neznanca,
ki te vpraša za vodo, ti bi ga pa ostrigel in mu prijazno povedal, da "zdaj mu
pa nič več ni vroče".

Sam vidim stvar kot precej enostavno:

a) projekti, ki se izvajajo pod okriljem Lugosa, morajo mesečno prispevati vsaj
eno novico, v kateri obvestijo javnost kaj se dogaja s projektom.
Ostale novice
iz odprtokodne sfere, ki nimajo neposrednega stika z Lugosom, se ignorirajo.
Tako se projekti predstavljajo širši javnosti, da morda dobijo kakega novega
sodelavca in hkrati da (p)ostane izvajanje projektov transparentno.
Potrebno bi
bilo samo navesti, kakšna merila morajo izpolnjevati lugosovi projekti. Npr.
vsak projekt mora "proizvajati" en RSS, če nima svoje strani, dobi svoj
wordpress, prva stran lugosa pa zgolj agregira vse bloge v eno stran.

b) vzpostaviti bi se morala mreža slovenskih odprtokodnih strani, kot
je nekako
že Andraž omenil. Ne da bi šlo za združevanje, krajo uporabnikov ali kaj
takega. Ideja je predvsem v formiranju širšega kolektiva. Tako, da bi LUGOS -
linux user group of Slovenija - upravičil 'Slovenijo' v imenu. Verjetno bi bilo
smiselno v to mrežo vključiti še MMC-je. K temu bi verjetno sodilo tudi dokaj
agresivno oglaševanje lugosa, predvsem prek oglasnih pasic.

Torej ne vem, zakaj bi bilo potrebno še enkrat "migrirati" stran, če pa ji
tehnično nič ne manjka. "Webmastra", ki sva se s ploneom do sedaj bodla, sva
bila vsaj jaz in Luka Čehovin, Andraž Sraka pa je do sedaj skrbel, da plone
sploh deluje.

Glede migracije... sam sem gledal stare strani, kar nekaj sem jih tudi
prenesel
v plone, potem pa sem obstal pred steno. Stare strani so namreč precej
neurejene, nekatere informacije so tudi rahlo zastarele. Morda ne bi bilo
napak, če bi se stare strani pustilo uradno stare, kot arhiv, tako kot npr.
http://stara.owca.info/ Po mojem mnenju imajo namreč stare strani veliko
večjo vrednost, če ostanejo take kot so sedaj in ne da se jih migrira, ker je
na njih tudi lep kupček zgodovine, pa naj bo to grd html ali pa slike ljudi s
smešnimi pričeskami izpred desetih let.

lp,
g.