[LUGOS-ORG] Sestanek za posodobitev spletne strani

Jaka Kranjc lynx at mages.ath.cx
Sun Aug 20 19:41:24 CEST 2006

On Sunday 20 August 2006 17:50, Andraz Sraka wrote:
> re

> To poznam(o), vendar je vseeno se en kup dela, ker je dosti clankov se
> na stari spletni strani in bi bilo treba zadeva malo
> posortirati/osveziti. Mogoce nekatere narediti spet aktualne itd. Ni
> zgolj copy+paste, ce me razumes..
Vem vem, samo je dober začetek.

> [...]
> nekaj, vsi isto, pa nihce tako zelo super;
>
> Ce bi se uskladili in bi se soustvarila ekipa, ki bi krila neko medijsko
> prepoznavnost, aktivnost in prisotnost Linux-a/Lugosa/Opensource-a (kot
> slovenskega drustva za odprto kodo yadayada) na internetu; s tem da bi
> mogoce stran dejansko postala redno azurirana z novicami, clanki itd ..
> ki vidim, da jih ne manjka na sorodnih straneh.
>
> Ker je Lugos drustvo, ki "obrne" tudi doloceno kolicino denarja za
> lastno eksistenco in pomoc pri razvojo odprto kodnih projektov, bi lahko
> tudi te "skupine" kaj od teh sredstev odnesle.
Zanimivo. Te dni je res hektično, sem propagiral stvar naprej, za začetek bo.
http://linux.prinas.si/forum/viewtopic.php?p=17700#17700

pingvicek.com je relikt, tako da bi bilo treba vplesti v pogovor samo še
unix-slo, ubuntu.si in še kaj mogoče manj znanega (na pamet mi pade
apollonus.net), enostavno vse "vpletene".

No, tudi če se ne moremo vsi zmenit - kar je precej verjetno - vsaka
pridobitev na enotnosti je pomoje dobra. Vpeljal bi rad nekaj ubuntujevske
filozofije, KaoJustWorks, dostop do informacij bi moral biti lažji.

--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon