[LUGOS-ORG] Sestanek za posodobitev spletne strani

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sun Aug 20 11:44:57 CEST 2006

Zivjo,

demo je na naslovu:

http://www.marjetica.net/demo/marjetica
user = admin
password = t3st

Obstaja se modul za novice, recount ankete, authentication via POP3
ali MySQL za izbrane strani, directory listing na podlagi
digital_archive ter modul za pretvarjanje vseh vpisanih eMail naslovov
v slike.

Kot jaz razumem rabite cloveka, ne aplikacije :) Predlagam, da nekoga
placate, ali pa povabite k sodelovanju Jozeta Klepca. Koliko strani je
potrebno migrirati ?

Rok

On 8/20/06, Andraz Sraka <a at aufbix.org> wrote:
> re

> No, bi nas zanimalo. Kje lahko sprobamo to demo verzijo?

> Za enkrat se nic, ker je namen predvsem to, da se bo zbralo tisto, kar
> bo nekdo vzdrzeval in upravljal. Za enkrat takega cloveka nimamo oz. se
> je tista skupina 'plonovcev' razbezala ocitno.
>
> a.
>
> --

Univerza v Ljubljani / University of Ljubljana
Fakulteta za pomorstvo in promet / Faculty of Maritime Studies and
Transportation
Pot pomorščakov 4
6320 Portorož
Slovenia