[LUGOS-ORG] seznam lugosovih dogodkov v letosnji sezoni

Jure Cuhalev gandalf at aufbix.org
Sat Sep 10 14:45:10 CEST 2005

Zdravo, na naslovu:

http://gandalf.tadalist.com/lists/public/112340

sem objavil predvideni plan dogodkov pri katerih bo sodelovalo drustvo
Lugos. Ce kdo meni, da sem pozabil na katerega ali pa bi bil rad zraven
pri organizaciji naj to sporoci.

Ker vem, da se marsikomu ne bo dalo kliknit na ta link, prilagam se
trenutni seznam:

"Lugos - plan dogodkov"

* OpenOffice.org konferenca - konec septembra
* Kiblix - install fest - sredina novembra
* Sodelovanje pri organizaciji in promociji Kiberpipining odprtih
terminov
* Pomoc pri Linux dnevih raznih organizacij
* Predavanja po M3C-jih in promocija Pingo Linuxa
* Sodelovanje na Hevreki 2006
* Sodelovanje na studentskih trznicah in podobnih dogodkih v letu 2006

lp, Jure Cuhalev