[LUGOS-ORG] Kiblix...

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Sep 2 22:14:45 CEST 2005

Banzai!

  Zaradi precej neprijetne situacije pri meni doma, me zanima, ce bi bil
kdo pripravljen prevzeti organizacijo Kiblixa. Stvar je prisla do te
mere, da so v Kibli pripravljeni sodelovati, bi radi sodelovali in
delali reklamo za dogodek in tako naprej.

Jaz zadeve zal ne bom mogel izpeljati, ceprav si zelim, da bi jo lahko.

Ce je kdo zainteresiran, naj pove, mu bom forwardiral mail, ki mi ga je
poslal Dobrila iz Kible. Prosil bi pa se, da nekdo iz UOja cim prej
obvesti Petra Dobrilo (peco<afna>kibla.si) kako je s celo stvarjo, da ne
bo izgledalo, kot da je Lugos kar mrknil.

Lp in hvala,
--
David!