[LUGOS-ORG] Sestanki? Odbor? Erm?

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sat Nov 19 22:23:02 CET 2005

Bostjan Janezic wrote:

> E, nemas ti te srece u zivotu, sinko. .)

Ma saj ni toliko sreca posredi, kot to, da se mi zdi, da se nic ne
dogaja, ker se vsaj na listah in webu nic ne dogaja. ;)

> ;) Hmm, 1/6 UO se pocuti malo lacno, ampak kolikor se spomnim so tebe same
> kosti. Hmm, bom pa eno zupco skuhal. ;) :)

Od goveje zupe se se noben ni najedel. :P Sicer pa zdaj bos dobil poleg
kosti se kako fino bakterijo in ali virus. Bos moral tapravo slovensko
zupco skuhat, tako k vre vsaj tri ure in pol. :))

> p.s.: Maribor ni ovira. :) (ICS PRESS)

Z vsemi temi strajki na sporedu, bo ICS slaba izbira, ker nikoli ne ves
kdaj in kje bos obstal. :P

--
http://www.lubica.net/bigwhale/blog/