[LUGOS-ORG] [Fwd: Pingo karavana v Kopru]

polz polz at aufbix.org
Thu Nov 10 21:57:37 CET 2005

> Hmm, polz ali bi znal kaj povedat o NVU? Lahko je tudi kasna druga tema,
> ker imamo dve uri luknje zaradi odpovedi predavatelja. :)
Lahko povem kaj o razlicnih distribuiranih filesystemih, vendar ni slide-ov.
Lahko bi pokazal tudi, kako se kaj malega nacara s dcop. Ce malce razmislim,
bi bil dcop verjetno celo boljsi, ker mi ne bi bilo treba pisati slide-ov.

Problem je samo ta, da nimam prevoza. Torej, alte, a imas se plac ? Ga ima kdo
drug ?