[LUGOS-ORG] Re: [LUGOS] Vabilo na sestanek UO, 14.4.2005 ob 18.00 v HSL, Litijska 51

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Apr 12 17:34:21 CEST 2005

On Tue, 12 Apr 2005, Mitja wrote:

> Zakaj sem vprašal?
> Ker je to spet četrtek. Drugo bi bilo, če bi bili sestanki v petek,
> soboto ali nedeljo, pa tudi ponedeljek bi mi ustrezal.
> Včasih bi se rad udeležil kakšnega sestanka, ampak tehnično mi ne gre
> skozi če je to sredi tedna.

Če delaš... si pač lahko vzameš čas kadar sam hočeš (verjetno raje za kaj
drugega)
Če si študent... se v četrtek itak vse konča, greš na sestanek, po
sestanku se ga pa še vedno lahko naliješ
Če si dijak... prosiš mamo če te pusti v četrtek ven do 21h, ker v srednji
šoli se itak nihče ne uči (mogoče enkrat na mesec)
Če si osnovnošolec... ti verjetnio doma ne bodo pustili

Če bi bili sestanki v petek, soboto ali nedeljo, bi se udeležba sigurno
prepolovila.