[LUGOS-ORG] Volitve

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Mar 4 16:48:30 CET 2004

Spela brezzveze. Vsak naj se ukvarja s tistim v cemer je najboljsi.

Jaz zase vem, da bi bil sposoben celo mansardo s knauf ploscami obdat,
samo ne bom sel tega delat pa ceprav bi verjetno v koncni fazi bolje
naredil kot nekdo, ki to pocne vsak dan. Enostavno bi prevec casa porabil
zato da bi se naucil, veliko materiala bi vrgel proce, ker bi se jasno
ucil na napakah, blazno dolgo bi vse skupaj delal in v koncni fazi bi me
vse skupaj drazje prislo kot ce bi delal tisto kar znam in s tem kar za to
zasluzim placal nekoga, ki bi mi to naredil...

lp,B