[LUGOS-ORG] Volitve

tiranija at neonatus.net tiranija at neonatus.net
Thu Mar 4 14:44:24 CET 2004

* On 04-03-04 at 14:32 Andraz Tori (Andraz.tori1 at guest.arnes.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> v dveh tockah se cisto ne strinjam s tabo spela... pa bom napisal
> komentar

Mega:) Kam pa pridemo, da vsi isto mislimo:)

> Spela, to je vse res. Ampak to je v bistvu različen nivo PRja. Lugosu
> manjka popolnoma primarni nivo. Na ravni osnovnega komuniciranja.

Kako bi potem ta PR posel izgledal? Ne znam si namrec tega predstavljat.

> In ne potrebuje se cela ceta ljudi. Potrebuje se natanko en clovek, ki
> ima podporo in mandat s strani UO. Verjamem, da so v lugosu ljudje
> sposobni takega ravnanja, možno se ga je tudi naučiti.

Se cisto strinjam, da taksni ljudje obstajajo v LUGOS-u. Mi imamo se ta
problem, da jih ni mogoce prebuditi:)

> Druga stvar s katero se ne strinjam je to, da aktivnega portala društvo
> ne potrebuje. Aktivni portal ne bo rešil pomanjkanja vsebin, bo pa rešil
> stran pred enim ozkim grlom, ki hočeš ali nočeš obstaja.

Vem. Delam na tem. Samo imam zal samo 1 glavo in 2 roki. Glava ne dojema
najhitreje, roke pa so prepocasne:)

> Zato že leta težim, da naj se postavi portal, ta stran pa naj ostane
> dostopna kot sekundarna stran, nato pa naj se na portal počasi
> prestavlja stvari... Bolje vrabec v roki kot golob na strehi.
> Če se bo portal gradil organsko in ne v enem kosu, bo tudi večja
> možnost, da bo pri nastajanju sodelovalo več ljudi s svojimi vsebinami.

No prostor na fo-ju je ze narejen. Zdaj pa vabim ljudi, da se javijo in
zacnejo pomagati. Stran bi prenovila tako graficno, vsebinsko. Predvsem
pa bi rada naredila stran bolj pregledno. PostNuke je se vedno moj
favorit in WikiWiki.:)

Vse ideje dobrodosle:)

+----and here the quote ends----+

Lp