[LUGOS-ORG] [dkrajnc@europarl.eu.int: konferenca na temo free software v SLO]

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Mar 4 14:12:17 CET 2004

zgolje predlog, ki se mi je ravnokar utrnil...

glede na to da je trenutno eden glavnih sistemskih problemov free
softwara bodoca patentna euro-zakonodaja in, da so blizu volitve novih
evroposlancev, je mogoce smiselno stvar preprosto vreci v teleinfos...

tam bo stvar imela zagotovo večji exposure kot kjerkoli drugje -
predvsem se lahko računa na ljudi ki niso nujno
računalničarji/seznanjeni s free software idejami, da se jih prisili da
pridejo - tu imam seveda v mislih ravno prej omenjene ciljne skupine.

po drugi strani bi bil tudi neodvisen dogodek velik plus, vendar... samo
pod pogojem da se resno razmisli o PRju... (glej ostale threade)

čao
andraž