[LUGOS-ORG] Migracija dopisnih seznamov

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Thu Dec 30 12:38:47 CET 2004

Hojla Roman,

Thursday, December 30, 2004, 9:14:27 AM, si napisal(a):

> Kako bo z arhivom stare pošte?  Bo zdaj poenoten?

Celoten arhiv bo prenesen, torej posta do l. 2001 in kasnejsa posta,
ter vnesen v Mailmanov arhiv. Zaradi boljse preglednosti sem zaenkrat
naredil tako, da sta stari in novi arhiv lugos-list locena, naceloma pa ju lahko
zdruzim (pac traja kako uro-dve da se zgenerirajo vsi HTML arhivi,
reference,... Se vedno je v obeh arhivih po 20000-30000 sporocil.)
Sprejemam seveda zelje in pripombe :-)

Iskanje je zaenkrat ht://dig kot tak, brez kakih aspiracij po iskanju s
sumniki ali sklanjanju slovenskih besed, morda kdaj kasneje, v
prihajajocem letu ;)

                                    GreetZ, Stojan
--
Did I just step on someone's toes again?