[LUGOS-ORG] Fwd: Konferenca "Software patents kill inovation!?"

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Apr 21 00:15:55 CEST 2004

udeležba na teleinfosu je brezplačna za vse, ki se preko weba
registrirajo na www.teleinfos.org . velik gumb zgoraj levo (težko ga je
opazit)

ko si enkrat v sejemskem prostoru je udeležba na vseh konferencah in
predavanjih brezplačna (a dobro se je prijavit). Vsega, z izjemo dveh
konferenc: tehnološke in poslovne.

Torej, tudi Konferenca o programskih patentih znotraj katere bo imel
govor tudi Stallman je povsem brezplačna. vabljeni.

Pa še to: pod mozillo, ki jo uporabljam, jim prijava ne deluje.

čao
andraž