[LUGOS-ORG] Tee shirt

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Sep 25 07:44:42 CEST 2003

	Hojla!

On tor, 2003-09-23 at 20:33, Stojan Rancic wrote:
> Alenka mi je poslala Mihatov hrbtni del, moj slovenski hrbtni del in
> njen PatentError v Adobe Illustrator (vektorskem) formatu, tako da ce
> se bo kdo spravljal delat majice lahko dobi fajle tu.

Jaz sem se v ponedeljek zvečer trudil narediti en kombiniran design
pozno v noč in na koncu mi je mašina počepnila, ker sem imel preveč
programov naenkrat odprtih in premajhen swap :-\ Skratka imel sem poln
kufer vsega in sem se včeraj zmenil z Univox AG, da oni obkikujejo do
konca in dajo zadeve tudi natisniti in to so obljubili narediti do
petka. Iz vseh poslanih predlogov in komentarjev je v prvem približku
naredil tole:

  http://aufbix.org/~mike/tmp/T_lugos.jpg

Zadaj ostane PATENT FREE(F), tekst zadaj bo spremenjen v AGAINST
SOFRWARE PETENTS IN EU (ali EUROPE) Spredaj pa bo poleg roke še PATENT
FREE.

Problem je, da na zalogi ni rumenih majic. Verjetno bosta majivi
temnomodra in peščena.

Tako. Najlepša hvala vsem, ki ste se udeležili s predlogi in pripombami.
Škoda je, da bo šlo toliko dobrih idej v nič :(.
Naslednjič bomo začeli pa malo prej, a ne? :) Majice torej letos bodo...

Srečno,

	Miha...