Majice

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Sep 21 11:31:28 CEST 2003

	Hojla!

Me veseli, da se je razvila tako živahna debata o majicah. Pred kakšnim
mesecem ko se je začelo govoriti o designu za majice ni noben niti
pisnil.

Ker smo želeli majice natisniti že za Linux-konferenco bi bilo nujno, da
so sfiniširni predlogi pripravljeni v začetku tega tedna, da jih lahko
damo tiskat. Kako je trenutno z izbiro tiskarja ne vem, ampak gotovo
imate kakšnega kvalitetnega, kje pri roki.

Zelo me veseli, da sta se debati s konkretnimi predlogi priključila še
Stojan in Alenka.

Zdaj bi bilo pa nujno v čim krajšme času oblikovati celotno podobo
majice, sicer bomo natisnili lanske, če jih bosta Andraž in Boštjan
uspela izkopati s pokamadone.

Dost bluzenja -- akcija!

Srečno,

	Miha...