[LUGOS-ORG] Majice - drugic

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Sep 20 20:30:07 CEST 2003

Na 1064076393, 2003-09-20 ob 18:46, je Stojan Rancic napisal(a):
> Hojla Miha,

> Mogoce paragrafi namesto zvezdic ?  Ali pa beseda 'pravnik' v 12
> evropskih jezikih ;) ?

aha! to bi pasalo
drugače pa prst ni od muh :)
itak pa to so lugos majčke, ne statut lugosa, tako da tudi če so malce
bolj ekstremne... :)

Software patents?
Just say NO!

> Da ne bom samo kritiziral sem se malce potrudil in spravil nekaj
> skupaj tudi sam.. (dve verziji spredaj/ena zadaj, slo in ang).
>
> http://aufbix.org/~stojan/lugos/

pingvini zihr niso ogrožena vrsta (v tem pomenu besede)!
postavljat se/njih za žrtve pomeni biti pasiven.

kaj pa se je zgodil z guerilla pingvinom?

čao
andraž