[LUGOS-ORG] Majice - drugic

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Sat Sep 20 11:14:52 CEST 2003

Hojla Miha,

Saturday, September 20, 2003, 10:59:52 AM, si napisal(a):

> Stališče, ki ga majica zavzema je vsebinsko in oblikovno precej skrajno,
> po čemer se ne razlikuje od prejšnje majice. :) Morda je bitka proti
> programskim patentom že izgubljena, lahko pa pokažemo, da nam ni vseeno
> in da imamo že uniforme za naslednje spopade.

Kar me morda malce moti (pri logotipu kot takem) je pomankanje kakega
otipljivega indikatorja, da gre za upor proti patentom.. Recimo, da
Lugos ni ravno kontra-EU drustvo (za posamezne clane ne garantiram)
ampak ce ima majica tak namen bi to moralo biti malce bolj razvidno.

> Tokrat uporabljamo angleščino -- prvič v zgodovini lugosovih majic :)

Torej po eni strani rinemo v Evropo, po drugi se pa na vsak nacin
upiramo vstopu vanjo ;) ? Ja, ta slovenska dvolicnost je res za
patentirat ;->

                              GreetZ, Stojan