[LUGOS-ORG] [Fwd: Linux v VIZ]

rok.papez at lugos.si rok.papez at lugos.si
Thu May 29 08:05:58 CEST 2003

Zivjo!

Robert, najprej hvala, da obvescas o dogajanju tudi lugos-org.

On Wed, May 28, 2003 at 01:54:19PM +0200, Robert Ludvik wrote:
> Posredujem sporocilo, ce se bo kdo pomatral s tem.
>
> Lp
> Robert Ludvik

Lahko prosim izvem za uro ? Ker bi se tudi jaz zanimal za sodelovanje.

> 1.b) cloveka (raje vec kot enega) ki bi 19.6. pomagali na
> InstallFestu v
> Kranju.

Rade volje se prikljucim. Vendar rabim nujno vedeti tudi uro zacetka.

> To bo prvi InstallFest, sledili bodo po vseh regijah po Sloveniji.
> Sigurno bo sodelovanje LUGOS-a tukaj zelo zazeljeno (potrebno). Po
> moje,
> tega ne bi smeli zaje*
>
> 3) Od LUGOSa se drugace pricakuje sodelovanje se pri tockah:

Mislim, da sem se ze izjasnil pri katerih tockah bi sodeloval.

Glede poste o RH 8.0, mislim, da bi RH 9 veliko bolje ustrezal. Ampak vec o
tem 11.6. na FRIju.

Rok P.