Zasavski festival mladih

Andrej Krevl andrej.krevl at guest.arnes.si
Wed May 21 16:26:23 CEST 2003

aLoha,

tudi letos se v Zasavju odvija festival mladih, Karbiduka po imenu.
Letos sicer bolj zgodaj, predvidoma od 4. - 6. julija 2003, dogaja pa se
tokrat v Hrastniku.

Pa da preidem k stvari. Lani smo rekli par besed na temo GNU, malo smo
se pogovorili o osnovah delovanja Linuxa, kaj je to jedro, kaj lupina,
kako izgleda datotecni sistem, zadnji dan pa se nekaj o mrezah in
routingu, vse skupaj na Linuxu, se ve. Zal je bilo vse skupaj bolj v
druzinskem krogu, tudi na racun tega, ker nismo uspeli dobit
racunalniske ucilnice... ampak to naj bi se letos spremenilo.

Tezim pa s tem zato, ker je tudi letos plan izvesti eno Linux delavnico
(tokrat smo celo dobili ucilnico na razpolgao), me pa zanima vase
mnenje, kaj se splaca predstaviti oz. kaksne vrste delavnico imeti, da
bo vsebina pritegnila cim vec ljudi... Za konec ali pa zacetek, pa sem
mislil, da bi izvedel namestitveno delavnico za tiste, ki Linuxa se nimajo.

Torej... mnenja, pripombe, kritike, karkoli... zazeljene...

Pa lep dan se naprej,

        p.