[LUGOS-ORG] www.lugos.si

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Mon Jun 2 16:45:47 CEST 2003

On Mon, 2 Jun 2003 15:28:20 +0200
<cronos at email.si> wrote:

> Kaj ko bi www.lugos.si nadgradili na nek portalni sistem, ki bi omogočil
> večjo ažurnost strani (zadnja novica z dne 16.4. ni ravno ažurna). Mislim da
> je o tem že bilo govora nekoč in mislim da bi bilo fino, če bi se to tudi
> zares speljalo.

Ne vem točno, kakšen  portalni sistem imaš v mislih, daj en primer strani.

Če imas  kakšno zanimivo novico pa jo pošlji na eno od LUGOS list,
edino kar bi bilo uredu je, da bi se na www.lugos.si dodajali linki
do najbolj zanimivih sporočil/novic v arhivu mailing liste,
ne bere vsak mailing liste, prav tako ne arhiva.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver