[LUGOS-ORG] Linux v VIZ

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Tue Jun 10 11:43:19 CEST 2003

Posiljam, kar sem dobil od B2, ki bo organiziral en del seminarja.
lp

Projekt Linux skupine
Uvajanje odprtokodne in proste programske opreme v vzgojno
izobraževalne zavode
Naloga 4
Sodelovanje pri izobraževanju učiteljev v VIZ

Spoštovani!
Na Fakulteti za računalništvo in informatiko v Ljubljani
predavalnica P3 prirejamo 11.6.2003 ob 9:00 seminar za učitelje
inštruktorje, ki bodo uvajali odprto kodo v vzgojno izobraževalne
zavode.
Namen tega seminarja je pripraviti model in gradiva, kako naj
učitelji inštruktorji pripravljajo seminarje oz. delavnice za
učitelje v svojih okoljih.
Na tem seminarju bomo predstavili postopke nameščanja odprtokodne
programske opreme:
Linux RedHat 9.0
OpenOffice.org
Mozilla.
Predstavili bomo načrtovanje strojne opreme, ki podpira Windows 98
in Linux RH 9.0 ter
izbiro in namestitev mrežne kartice (3C905 in  RTL8139C,...).
Na kratko bomo predstavili uporabo namizja KDE, pisarniškega
programa OpenOffice, brkljalnika in el. pošte Mozilla.
Prosimo Vas, da pošljete  vsaj enega učitelja na seminar. Vljudno
ste vabljeni tudi Vi.
Organizator seminarja je podjetje B 2.

Javni razpis
<http://www.mszs.si/slo/aktualno/javni_razpis.asp?ID=1208> za
sukcesivno organizacijo seminarjev po lokacijah po celi Sloveniji
s področja IS/IT za strokovne delavce vzgojno izobraževalnih
zavodov po Katalogu programov stalnega strokovnega spopolnjevanja
strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju.
<http://www.mszs.si/slo/solstvo/informatizacijaviz/>
Organizator izobraževanja na področju Računalniškega
opismenjevanja (Ro): podjetje B2 d.o.o., Tržaška 42, Ljubljana,
e-mail: milka.vaupotic at b2-ic.si <mailto:milka.vaupotic at b2-ic.si>,
tel.: 01/2444 218, fax.: 01/2444 213, in sicer na podlagi
pravnomočnosti sklepa o izbiri z dne 30. oktobra 2002. Seminarji v
okviru programov Ro, ki so objavljeni v Katalogu programov
stalnega strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev v vzgoji
in izobraževanju 2002/03, str. 129-159 (povzetekKatalog_Ro.pdf
<http://www.mszs.si/slo/solstvo/informatizacijaviz/pdf/povzetekKatalog_Ro.pdf>
in dopolnitev <http://www2.arnes.si/~ljzss52/katRO02_3dop.htm>),
bodo potekali predvidoma od feburarja 2003 dalje oz. od podpisa
pogodbe z organizatorjem.