[LUGOS-ORG] www.lugos.si

cronos at email.si cronos at email.si
Mon Jun 2 19:15:14 CEST 2003

Pozdrav.

> V pon, 02.06.2003 ob 18:18, je Matjaz Horvat poslal(a):

Menim da je varnost faktor, ki ga je treba upoštevati, nikakor pa ne zaradi
njega obdržati obstoječe strani in ne preiti na nekaj novega. V mislih sem
imel portalni sistem tipa PHP Nuke (mislim, da jih je kar precej že
narejenih - in to dobro narejenih). Da bi sami delali tak sistem, se nam ne
splača, ker je potrebno preveč časa in energije samo za tehični del portala
(kje je potem še vsebinski...).Mislim da je bil nekoča na linux-si.org (ali
nekaj podobnega) že vzpostavljen nek tak sistem, morda bi kdo lahko navezal
kontakt z avtorjem.

Portal tipa PHP-nuke imamo lahko postavljen v enem dnevu, tudi vsebinsko
vzdrževanje bo lažje, saj lahko novice prispeva vsak, ki ima nekaj minut
časa.

Po moje bi bilo najbolje da nekdo to čimprej postavi, prenese vsaj del
vsebine sedanjih strani na nove in nato naj zadeva zamenja obstoječe strani.
Če se bo spet preveč debatiralo v stilu "ta sistem ja, ta ne, ta zato ja, ta
mogoče ne itd..." ne bo na koncu iz tega nič.

Rabimo dejanja, ne besede :-)

Roman