[LUGOS-ORG] Koupa fest 2003

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Wed Jul 16 17:11:57 CEST 2003

Živjo,

Kaj se dogaja s Koupa festom? Se je kdo kaj menil z organizatorji, ali smo se
vsi poskrili v jazbine, ko nas je Mikka postavil pred dejstva.

Lep pozdrav,
Martin

--
Laboratorij za matematične metode v računalništvu in informatiki
Fakulteta za računalništvo in informatiko
e-naslov: martin.vuk at fri.uni-lj.si
www: http://torina.fe.uni-lj.si/~martin