evo

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Feb 28 23:06:42 CET 2003

evo še neki za PR... knjige o linuxu se odlično prodajajo ergo:
zanimanja za linux je vse več. ergo, kje so tečaji?

Iz pasadeninega sporočila
"
Zaradi
velikega povpra?evanja smo ponatisnili knjigo Kako v Linuxu.
?e naro?ite knjigo do 9. marca vam zraven podarimo knjigo Namestimo
Linux skupaj z Linuxom na zgo??enki.
"

Sicer majke mi da ne vem kaj zavraga ljudje vidijo na teh Howtojih... ne
wem a ne vejo kaj kupujejo, ali res tako zelo ljubijo kupe redko
koristnih informacij natisnjene na mrtva drevesa...
ampak to niti ni važno, važno je da jih folk hoče, pa čeprav zaradi
rahlo zavajajočega naslova.

To me spomni, da vprašam, kako gre kaj z drugo edicijo Linuxa z namizjem
KDE?

Lep pozdrav
Andraž TOri