MID

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Tue Apr 1 13:53:39 CEST 2003

Po vodi je splavalo 2 MIO SIT od MID (razpis za OK 2003). Lugos ni
prijavil nobenega projekta. Zakaj?
Jaz sem napisal dokumentacijo (natančen opis projekta, z jasnimi
nameni in cilji, kot piše v razpisni dokumentaciji, z Gantt-ovimi
diagrami poteka, roki, prosil ljudi za reference ipd.) za
prevajanje/lektoriranje OOo pomoči (do zdaj ves strošek
lektoriranja nosi Agenda, v prihodnje ne kaže nič boljše).
Vse skupaj je bilo poslano Alešu Koširju, ki mi je pred tem dal
osnutek lanskega razpisa in sploh pomagal z nasveti okrog
sestavljanja razpisne dokumentacije ipd.
Zaključek vsega bi moral biti še vpis podatkov o društvu Lugos in
na vseh potrebnih mestih podpis predsednika društva in žig ter vse
skupaj poslati na Langusovo.
Kje je nastal kratki stik? Jaz na mail Davidu Klasincu o tem, če
je dokumentacija za razpis šla naprej, nisem dobil odgovora.

Pozdrav
--
Robert Ludvik