[LUGOS-ORG] Re: [LUGOS-SLO] Izvorna koda slovenskega OOo

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Apr 30 10:23:17 CEST 2003

On Wed, Apr 30, 2003 at 12:07:43AM +0200, Robert Ludvik wrote:

> Bolje ikad nego nikad :-) Zamalo se mi je zdelo, ker me takrat ni nihce
> nic vprasal (kot 'vodjo' tega projekta). Morda sem vse skupaj vzel malo

Ja, res bi to lahko storil. Najbrz te ni nihce nicesar vprasal, ker je slo
bolj za neformalni dogovor o sodelovanju. Ki se ga Lugos, kot drustvo res ne
brani. Lektoriranje ni zastonj, ce ga kdo zeli sponzorirat, kar naj ga. :)

> (tgz oz. exe), ce pa hoce kdo zgraditi Debian paket (ali katerikoli
> drugi) se verjetno obrne na cloveka, ki builda OOo. Jaz sem vsakega
> usmeril na Agendo, za 'tezave' pa sem izvedel na tej listi (ali eni od teh).

Glavni problem je, da se potem nihce ni nicesar konkretno dogovoril. Na
nekem sestanku v zivo. Kaj kdo da in kaj kdo naredi. Kje bodo stvari, kje se
bo delal build, etc, etc,...

To bi bilo nujno. Morda na naslednjem sestanku.

PS: --> lugos-org at lugos.si