[LUGOS-ORG] Re: [LUGOS-SLO] Izvorna koda slovenskega OOo

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Apr 28 08:32:04 CEST 2003

On Sun, Apr 27, 2003 at 01:29:54PM +0200, Robert Ludvik wrote:

> OOo builda Agenda. Lugos je z Agendo podpisal dogovor o sodelovanju, ki ga se
> nihce ni videl (september 2002).

Tule je besedilo dogovora, ki sem ga pretipkal za takrat ko smo podpisali
zadevo. O dogovoru pa je odlocal UO, sam dogovor pa je bolj zavezujoc za
Agendo kot pa za Lugos.

Drustvo Lugos in Agenda d.o.o. sklepata dogovor o sodelovanju na projektu
slovenizacije pisarniskega paketa OpenOffice.org in slovenjenju ostalih
projektov proste programske opreme po skupni presoji.

Druzba Agenda bo za izbrane projekte zagotovila strokovno prevajalsko pomoc
(usposobljeni prevajalci, lektorji), kakor tudi usklajevanje in vodenje med
sodelujocimi, ki jih zagotovi in clani Lugosa. Agenda bo zagotovila tudi
dostop do novih distribucij komercialnih ponudnikov linuxa in po dogovoru
strojno opremo za uspesno delo na projektih.

Drustvo Lugos bo vzpodbujalo in usmerjalo delo svojih clanov na projektih,
ki so predmet tega dogovora.

Oba podpisnika bosta skrbela za ustrezno obvescanje javnosti o skupnih
prizadevanjih pri predmetu dogovora.

Dogovor velja do prekinitve veljavnosti, ki jo mora podpisnik pisno izrociti
drugemu podpisniku.

Ljubjana, dne 28.8.2002

> Ne bi to morala biti ena glavnih tock dogovora?

Kot vidis se nismo dogovarjali, kako se bo delalo in kje bo source
ampak je bilo doreceno le to, kaj se bo pocelo. Prevajalo OOo in sicer tako,
da Agenda prispeva strokovno pomoc.

<general rant>

Po telefonu sem se pogovarjal z Aljazem Mavricem iz Agende, ki je rekel, da
bo danes nekdo odgovoril na mail. Pa ni bil prevec vesel tega, da jih ljudje
obtozujejo, da skrivajo source.

Jaz se v to zadevo ne mislim vmesavat, dogovorite se v cem je problem.
Source in build okolje sta pa dve razlicni stvari. Predvsem pa, preden kdo
kogarkoli cesarkoli obtozi, preberite GPL, do zadnje pike in ne spekulirat v
stilu 'se mi zdi da tam tako pise...' Da ne bo kake pomote. :)

PS: Robert, tole ni letelo direktno nate ampak vsem, ki so se ali pa se
nameravajo kregat zaradi tega. :)

--
David!