zapisnik seje UO 14.11.2002

matjaz85 at yahoo.com matjaz85 at yahoo.com
Mon Nov 25 19:30:19 CET 2002

Zdravo!

Vem, da sem kar posteno pozen, ampak vseeno imam dve vprasanji.

Receno je bilo, da bo na seji obravnavan tudi dopisni seznam lugos-mozilla, ampak po zapisniku sodec temu ni tako. Ker zadeva zaenkrat se ne funkcionira, je pa postavljena, me samo zanima, a se jo bo kdaj dalo uporabljati ali ne? Zaradi mene lahko uporabljamo tudi lugos-slo, a sem nekoc ze pisal o tem, zakaj bi bilo bolje imeti lugos-mozilla.

Poleg tega pa me zanima, ce sem zdaj clan lugosa al ne. Na infosu sem oddal prijavnico, vidim da ste potrdili 4 nove clane, ampak se vedno me ni na webu med clani drustva. Verjetno gre le za neosvezeno stran, ampak bi se vseeno rad pojavil tam, ker imam kot clan drustva namen narociti knjigo Kako v Linuxu, kjer se zadeva utegne zaplesti. :-)

Mi lahko kdo kaj pove o tem?

lp,
matjaz