[LUGOS-ORG] lektoriranje

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Sat Nov 2 21:04:07 CET 2002

matjaz85 at yahoo.com wrote:

> V sklopu lugosa se poleg programske opreme sloveni tudi velik del
> dokumentacije, ki je bil v precejsnji meri nedavno izdan v knjigi
> "Kako v Linuxu?".

Tako je.  :-)

> Zanima me, ali je mozno, da bi lektorirali tudi domaco stran
> slovenske mozille?

Načeloma že, problem je le dobiti denar.  Ker v društvu takrat
lektorice nismo premogli, smo za denarno pomoč zaprosili MID
v okviru razpisa za podporo odprti kodi, in res smo dobili del denarja
(gl. http://www2.gov.si/mid/mid.nsf/0/98A810159D69A253C1256AAE003043A7)

Pri čemer "mi" tu pomeni, da dokumentacijo za uradno prijavo na razpis
lahko pripravi zainteresirani član društva, ki potem vodi ta projekt
(za "Kako v Linuxu?" sem bil to jaz, za projekt prostega črkovalnika
Aleš Košir, za lektoriranje KDE Andrej Vernekar), Lugos pa na vlogo
udari svoj žig.
--
	Pozdrav,
	  Roman