objava bannerja: mozilla v slovenskem jeziku

matjaz85 at yahoo.com matjaz85 at yahoo.com
Fri Nov 1 11:09:27 CET 2002

Pozdravljeni!

Pri SloZilli smo izdelali nekaj promocijskih "bannerjev" ob katerih lahko uzivate:-) na http://mozilla.lugos.si/index.php?centre=banners&lang=sl-SI. "Glavni" izmed njih omenja tudi drustvo Lugos, zato me zanima, ali "dovolite" objavo. Agenda, ki je tudi omenjena, je to ze storila.

Zdi se mi, da gre samo za promocijo drustva, odprte kode, Linuxa ..., zato ne vidim vzroka, da nam tega ne bi dovolili. Lepo prosim, da mi cimhitreje sporocite svoj odgovor!

lp,
matjaz