[LUGOS-ORG] Zapisniki zadnjih par sej...

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jun 14 21:36:23 CEST 2002

> Za 9. Festival linuxa bomo terjali sposojeno infrastrukturo od Kiberpipe.
> Danes se Andreja Torija obvesti o vrnitvi.

moje ime je btw andraž :)
boštjan je vse lepo povedal in tako kot dogovorjeno bo to sredo vse
nared...

glede na to da se je nekaj utp kablov medtem ko so bili v naši uporabi
uničilo sem predlagal da CP kupi LUGOSu kolut utpja in ustrezne
priključke... to je precej več kot se je izrabilo, a mislim da je to po
drugi strani prav, da se vsaj nekako oddolžimo
bo to ok?

druga stvar je seveda... če ima kdo kakšno idejo kako bi CP lahko
pomagala... nihče se na moj prejšnji msg ni odzval...

Lep pozdrav
andraž tori