[LUGOS-ORG] Sestanek za LiFe9

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Wed Jul 3 00:30:36 CEST 2002

On tor, 2002-07-02 at 22:55, Rok Papež wrote:
> Priporočil bi se še za vsaj eno, raje 2 PCI mrežni kartici

tega nimamo, ali lahko kdo posodi kako? Jaz imam samo par isa mreznih na
razpolago frej :/

> Konektorji so ?

niti enega.

> Podaljški ?

imamo:
- 6 podaljskov (6 vticev na vsakem)
- 13 podaljskov (6 vticev vsak)

> UTP ?

Imamo kolut in krimp (rabimo se konektorje), imamo tudi neko minimalno
kolicino ze izdelanih kablov.

> Po možnosti bi rabil zadeve že v četrtek popoldan.

Imam se novi disk in plakate zate, tako da ce se oglasis pri meni lahko
pretovoriva, ampak mene v cetrtek skoraj cel dan ni ker sem na poletni
soli na FRI-ju (od 9h-17h). Prides lahko kasneje v sredo (po sestanku
lugos) ali v cetrtek po 17 uri.

LP

[*] Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://neonatus.net/~neonatus [*]
[*] PGP key --> finger: neonatus at neonatus.net, DSA id: 0x9B2FF108 [*]
[*]  Celular: +38641243189, Powered by GNU/LiNUX - ICQ #:7506644  [*]
                Where do you think you're going today?