[LUGOS-ORG] Komercialna predavanja?

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Jan 21 08:21:44 CET 2002

y0w

Moj dober kolega je bivsi predsednik ELSA in EYBA Slovenije (to je
drustvo pravnikov blabla) in enkrat sem celo naredil eno web varianto za
njihovo konferenco na Bledu. Program imajo ze 2 meseca v naprej, je pa res
da se potem se do zadnjega trenutka program spreminja in razni
predavatelji odpovedujejo in se isce nove blabla. Samo v tem drustvu imajo
prav enega scouta, ki isce potencialne goste/predavatelje, kdo bo pa pri
nas to pocel pa ne vem, jaz se ne javim :)

Naceloma je pa v Linux svetu tako, da mladi pobje precej vec vedo kot
njihovi starejsi kolegi, nimajo pa andragoskih izkusenj in to zna biti
zelo motece.

lp,B