[LUGOS-ORG] dopisni seznami

Jure Koren jure at aufbix.org
Mon Jan 14 14:44:54 CET 2002

Once upon a time, say on Mon, Jan 14, 2002 at 02:34:24PM +0100,
Andra` Tori sat down and thought...
> to se mi zdi zelo slabo in predlagam, da spet omogočimo pošiljanje iz
> siolovega strežnika. tu moramo tehtati med uporabniki in 'višjim moralnim
> naukom, ki prepoveduje open relay strežnike'. Sam predlagam da izberemo
> prvo.

Ne, tu morajo tisti, ki uporabljajo internetne storitve ugotoviti,
da njihov provider smrdi, ter izbrati drugega.

> Poleg tega nikjer v pravilih ni nič, da se ne sme iz open relayov pošiljat
> pošte na sezname...
> sporočilo ki ga človek dobi nazaj je sledeče, pa še zavajujoče, saj ni
> siol.net tisti ki blokira sporočila, pač pa lugosov strežnik (enak
> problem ima trenutno email.si, ki enako zavrača sporočila):

Kaj je zavajujoce?

Pise da je smtp open relay in zato ves mail od tega smtpja lahko
cisto normalno smatras za spam. Ce bi bil TI administrator kakega
malce vecjega smtp streznika kot je obicajen domaci smtp, bi seveda
videl, koliksen odstotek maila s smtp.siol.net dejansko je spam.

Dokler administratorji na siolu ne popravijo situacije imajo pac
problem oni, ne pa vsi ostali.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer