[LUGOS-ORG] VNC problem

RawinceR RawinceR at rudnix.com
Tue Feb 26 23:57:04 CET 2002

5901 in 5801 (java vnc) sta odprta, oz. ce neb bla, potem tud na mrezi neb
delovalo kajne? Zanima me, ce so slucajno kje posebaj nastavitve za 'izven'
lokalne mreze ali pa nekaj podobnega, ker mi tole res ni jasno. Ce je napaka
v nastavitvah, kje naj tocno gledam?
Za zacetek bi blo ze to dobr da bi odprl vse porte in sprejel vsak dostop -
ni vazn od kje.... samo za toliko casa, da bi lahko preveril ce je napaka
sploh na serverju. Kako bi to naredil?
Hvala!

lp,
Raw