Danasnji sestanek ob 1800 v sobi 17 na HSL, Litijski 51

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Apr 8 09:06:18 CEST 2002

Banzai!

 Dnevni Red:

 1. Spletne strani drustva (obiskal nas bo gost, again... ;) )
 2. Poletna sola ZOTKS
 3. Poletna sola HSL
 4. Install Fest v Ljubljani
 5. Tekmovanje iz znanja UNIX-a
 6. Kako poskrbeti za popolne zacetnike
 7. Razno
    -- denar
    -- notesnik

Dnevni red je obsezen, govorili bomo hitro, kratko in jedrnato. ;)  Zadnje tri
tocke so take bolj debatne, mogoce tudi cetrta, pri prvih treh pa se treba
pomeniti o nekaj stvareh.

PS: Vceraj sem si instaliral nov mailer, ki mi je pokazal kaksna je razlika med
unsubscribe IMAP folder in delete IMAP folder, vse razen inboxa sem na napacen
nacin odjavil... My mail has gone to heaven in pridobil sem kar nekaj deset
megabajtov diska... ;>