[LUGOS-ORG] Nove majice!

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Fri Sep 14 07:16:48 CEST 2001

Howdy!

On Thu, 13 Sep 2001, Ales Casar wrote:

> Vsaj Rok se je tudi ze oglasil za XXXXL majico. Pa verjetno bi jo se kdo
> imel. Poleg tega bi jaz kupil vec majic, vendar sele takrat, ko bom prvo
> osebno pomeril in videl, da je ustrezne velikosti.

Ufff ... si sploh nisem mislil, da imamo tako 'veliko' bazo clanov drustva
:)

Jaz predlagam, da se recimo na lugos listo poslje en 'invitation to
tender' za ta velike majice. Da se vidi, koliksno bo zanimanje. Tiste 'ta
normalne velikosti' (z manj kot 3 X-i) bodo najbrz sle bolj v promet, za
ta vecje je pa potrebno imeti vsaj velikostni red ...

Sicer pa lahko kar apriori nabavis kaksne 3 majice XXXXL. Ce ti bodo
slucajno premajhne, jih se vedno lahko kaksni malo dolj drobni decvi
podaris kot enodelne obleke :)

Peace!
  Mkx