[LUGOS-ORG] Oprema, ki jo je posodil IBM

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Oct 31 09:15:18 CET 2001

	Hojla!

On Wed, 31 Oct 2001, David Klasinc wrote:
>  Racunalnike, ki jih je posodil IBM, je Bostjan vrnil, vendar so me z IBM-a
> klicali, da manjkajo nekatere stvari. Konkretno, tista dva 'prikljucka' na
> katere so bila priklenjena oba notebooka.
> Zanima me kje so tiste zadeve in kako hitro jih lahko dostavimo IBMu?

Priključka sta delno ostala v CD. Zajli in ključavnici sta nekej na
Ižanki. Morali bi biti v škatli, ki je vseboval še ostale IBMjeve
drobnarije...

V CD sta ostali železni "ušesi" ki sta bili prilepljeni in privijačeni pod
mizi. Vijake smo odvili, ušes ap nismo mogli odstraniti s tehnilogijo in
orodjem, ki nam je bila na voljo.

<grunt>
Jaz sem se v petek zvečer slučajno pojavil v CD. In praktično nihče od
naših ni ničesar pospravljal. Pa so mi razložili, da se bo pospravljalo v
soboto zjutraj. OK. Ampak ker so vsi ostali že vse pobrali, sem šel na
recepcijo vprašat, če je prevzem in se da v soboto zjutraj pospraviti?
Ne, ni varovanja in do pol sedmih je treba sprazniti štant. Ura je bila pa
cca. šest.
Tko smo na hitro začeli pospravljati in znosili mašine v avtomobile. Na
srečo je pomagal tudi Sergej od SloTecha, ker mašine tehtajo pol centa.
Tistih IBMovih železkov pa nismo pobrali.
Jebat ga.
</grunt>

<kritika>
Tudi letošnji infos ni bil nič boljši od prejšnjih. Kljub ploskim
monitorjem. Logotipi sponzorjev so bili sramota.
</kritika>

<zahvala>
Zahvaljujem se vsem, ki so sploh sodelovali na štantu. Brez vas še tega ne
bi bilo!
</zahvala>

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -