[LUGOS-ORG] Suse instalacija

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Wed Oct 24 20:49:04 CEST 2001

* On 24-10-01 at 19:33 sandi.kurtin at volja.net (sandi.kurtin at volja.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Iz ftp-ja (ftp.suse.com/suse/i386/7.2/*.*) sem si skopiral Suse linux 7.2 vendar je tega ve? kot 700 MB. Vsebina je na prvi pogled sam za skopirat na CD (ker se vidi tudi recimo datoteko autorun.inf) vendar o?itno ni tako ker je tega ?ez en giga podatkov. Zanima me kaj naj skopiram na CD, da bom lahko instaliral Suse linux.
+----and here the quote ends----+
Po pravici povedano ne mores... tisti ftp tam ni namenjen instalaciji
preko cd-ja, ampak instalaciji preko odrodja YaST preko interneta... in
ni namenjen instalaciji "od zacetka" ampak za upgrade sistema.

LP

Bostjan
--
[*] Boštjan Müller - neonatus at neonatus.net - http://neonatus.net/~neonatus [*]