[LUGOS-ORG] RH 7.2

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue Oct 23 13:25:22 CEST 2001

On Monday 22 October 2001 14:42, Andraz Tori wrote:

> jutri bo ĹĄel RH za MED.. samo fantje prodajat je treba ne pa v luft
> gledat... resno.. to kar je bil danes dokler sem bil jaz performance na
> stantu je bilo _obupno_ (saj so bili svetli trenutki samo res. treba se
> je posvetiti _VSAKEMU_ mimobeĹžnemu obiskovalcu).

Nevem kako je bilo popoldan, ker me takrat ni bilo na stantu ampak povem samo
to, da je nas stant viden ze na dalec, tam je bila truma ljudi v rdecih
majicah, ki so se obnasale kot neki svetilniki med vsemi tistimi, ki so bili
obleceni v crno. :)

Napaka je bila le v tem, da so ti ljudje sedeli za racunalniki in mimoidoci
gost ni moral niti preizkusit kako Linux deluje, tudi ce bi hotel.

Varianta, 'naj vprasa ce lahko proba, pa se bom umaknil' ni dobra, ker noben
tega ne bo naredil... ;> Ce bo pa tam racunalnik, ki je fraj, se bo pa kar
vsedel zanj in zacel tipkat... :)

> vsak clovek, ki se mu posvetis bo za 1000 sit kupil distribucijo in ga
> bo linux bolj zanimal kot 5 minut prej. samo posvetit se mu je treba ne
> pa buljt v monitorje in kr neki delat.

*agree*

> kok so šle majce sploh v prodajo? 2k je huda cena, pa če so še tolk sexy

Hm, se strinjam... We will see... Ceno lahko se vedno spustimo... BTW, a je
kdo ze natisnil cenik? :) Ker ce ga ni, noben niti ne bo vedel, da lahko kupi
majico... :)

> RH 7.2 je zuni in mi ga RABIMO
> PEÄŒITE, PEÄŒITE :)

Pecite otroci, pecite! Ali to se velja, da lahko vsak dobi prazne CDje kar na
nasem razstavnem prostoru?