[LUGOS-ORG] Majice...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon Oct 22 13:17:56 CEST 2001

On Sunday 21 October 2001 12:03, bostjan at japet.si wrote:

> Se strinjam. Kdo bo pripravil reklamacijo. Mikka? Neo?

Tistemu, ki se bo ukvarjal z reklamacijo lahko dam podatke o podjetju, ki je
zadevo naredilo za nas.. Oz dalo narediti naprej...

Stvar sem narocil v torek, majice smo imeli v petek (prejsnji teden) upam, da
je vsem jasno kako hitro je bilo to narejeno...

Anyway, ce se bo kdo s tem ukvarjal naj se, jaz se zal nimam casa...