[LUGOS-ORG] Majice...

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Oct 21 11:53:40 CEST 2001

	Hojla!

On Thu, 18 Oct 2001, David Klasinc wrote:
>  V petek pride prva posiljka nasih novih majic. V ponedeljek pa se druga,
> zadnja posiljka.
> Za majice bomo 'spicli' okrog 300k SIT.

<rant>
Jaz bi majice reklamiral, ker so jih zajebali! Da ne primerjajo originala
in matrike, ki jo izdelajo, je pa huda šlamparija!
</rant>

Opis napak:
- samo dve barvi sta bili in še teh dveh barv niso previlno scentrirati
(falijo +- 3mm)
- poleg tega imajo foo programsko opremo, ki nepravilno prebere
PostScript, zato na zadnji strani pri pesti manjkajo izrezane pikice v
crno podlago - zato sem pripravil tudi PDF, da ja ne bi šlo kaj narobe

<rant>
Naj si jih nekam zatlačijo! Očitno bi jim moral ves čas sedeti za vratom!
Zakaj majice od ABORTA'00 lahko tako dobro zgledajo??? Še na Kubi bi
majice bolje natisnili!

FUJ IN FEJ!
</rant>

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -