Carunalniki

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Sun Oct 21 01:45:52 CEST 2001

pozdravljeni,

stanje mašin: porazno :P
na vseh je suse 7.2 s KDE 2.1.2, drugega nisem imel, obljubljen mandrake
8.1 je najbrž še v franciji ;)
masq mašina je preveč zaščitena (beri do nje ne more nihče :) ampak sem
preveč zaspan, da bi našel napako
netfinityja imata nekak upgradan KDE na 2.2.1, ki pa izgleda obupno, ker
grafični kartici ne podpirata XRender, Xv,...
nnetfinityja imata diskovje nastavljeno od nekega "kekca". za
ponazoritev: ena mašina ima 3 x 9GB diskovja; uporabnega je pa samo 2GB.
kaj spremenit nisem mogel, ker nisem imel ustreznih cdjev.
Obema notebookoma manjkata mrežni kartici in pa KDE 2.2.1. ta mali mi je
"umrl" med instalacijo xf86glx, ker sta prišla dva notebooka s samo enim
adapterjem, ki je potem s ta velkim dobil "noge", to bo potrebno
dokončat.

Zahvala gre minmaxovi stari mami in minmaxu, ki so me obdržali pri
življenju ter mikki, ki je preprečil večjo škodo (macola faza).

PS. A lahko naslednjič dobimo čisto navadne škatle. Kaj pomaga RAID
kontroler, če je vse sestavljeno iz dveh striping polj, ki sta potem
združeni v eno (spanning). Skratka manjka R v RAID.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
janez.trenz at bigfoot.com  __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)