[LUGOS-ORG] Postavljanje stanta! Instalacije masin za Infos...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sat Oct 20 04:48:45 CEST 2001

On Friday 19 October 2001 06:33, Andraz Tori wrote:

> moja stara mama je stvar naredila cisto samoinciativno, 2.5h je rabilda, da
> je vse prilepila itd. prosim ce ji nekdo napise zahvalo :)))

Bo dobila obe Lugos majici in se zahvalno pismo!

> na distribucijo bom odpeljal jaz, saj grem ravno od doma
>
> vseeno volenterji: nezadostna ocena

Ko bi bil problem samo pri nalepkah, bi bilo se dobro... *grumble*

Kakorkoli ze, na Izanski stojijo 4 masine, pripravljene, treba je pritisnit
POWER, vtakniti CDROM v enoto in narediti instalacijo. V eno masino je
potrebno dati se eno mrezno kartico, ker bo sluzila kot MASQ masina.

Na ThinkPada je potrebno instalirati kako cim novejso distribucijo, Mandrake
8.1 bi bil recimo kar primeren, ker je fancy... :) Aja, brez pritozb...
Nekateri bi radi FANCY! :P Pa se KDE 2.2.1 ima gor... :)

Zanima me kaj je s Lugosovim 16p 100Mbps Switchem, ali karkoli smo ze pac
imeli. Sedaj bomo zadevo potrebovali in cas bi bil, da se najde...