Clanka za Finance!!!

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Oct 9 13:02:06 CEST 2001

Ziv!

Torej, teden ali dva nazaj sem na listo poslal mail glede clanka v
Financah pa se ni noben odzval, zato pisem se enkrat!

Robert Pavsic s Financ me je danes klical glede clanka in je bil kar
malo uzaljen, ko sem rekel da ni bilo odziva na moj mail.

Treba bi bilo napisat dva clanka in sicer enega o LISA-i in enega o
poslovenjenem KDE namizju. Clanka naj bi bila dolga po eno tipkano
stran zraven pa bi se pripelo se kaksno slicico. Vse skupaj naj bi
bilo napisano racunalniskemu laiku primerno. Jaz bi lepo prosil Roka
Papeza ali Stojana Rancica ter enega od slovenizatorjev, da si vzame
malo casa in spise to, ce nam ze ponujajo zastonj oglasni prostor ter
jasno honorar! Zaradi mene se lahko povzame kaksne zadeve, ki so ze
bile spisane na to temo.

Naj se mi cim prej (se danes!) jevi tisti ki bi bil pripravljen to
spisati, da se jaz zmenim naprej z Robertom.

Hvala,

Blaz