Prenova spletnih strani...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue Oct 2 14:58:33 CEST 2001

Banzai!

 Damjan Tomsic se je ponudil, da nam prenovi spletne strani, free of charge,
zadeva bi bila bazirana na PHPNuke ali necem podobnem.

Kaj vse so prednosti oz slabosti takega spletisca, hm, lahko vi vec poveste,
ker imate najbrz vec izkusenj...

Sam sem gledal PHPNuke, pa se mi zdi kar v redu zadeva, kar mi ni vsec, je
to, da je vsake toliko casa kaka objava o PHPNuke na BugTraq mailing listi...
:)

Anyway, kaj pa vasa menja? Potrebujemo nov izgled spletnih strani? Malo bolj
avtomatizirane zadeve, kjer se bo dalo objavljati novice, ... komentarje.. v
stilu Slashdot...

Ce se bomo odlocili, da gremo v prenovo, potem bo Damjan izdelal nekaj moznih
verzij izgleda in uposteval nase zelje... :)

Ce kdo misli, da PHPNuke sucks in da vse sucks in da bi on to bolje naredil,
naj pove se kako svojo resitev... :)